قیمت خرید بلوک سفالی سقفی شاهرود 

بلوک سفالی سقفی شاهرود، جز مصالح سفالی به شمار می‌ رود که از ماهیت پوششی در صنعت ساخت و ساز برخوردار بوده و قیمت خرید آن بسیار مناسب است.

 

آشنایی با بلوک سفالی سقفی شاهرود

بلوک سفالی سقفی شاهرود به دلیل برخورداری از کیفیت بالا برای ساخت سقف طبقات گوناگون در سازه مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بلوک سفالی سقفی شاهرود در ابعاد متفاوتی تولید می‌ شود و ابعاد آن به میزان ضخامت سقف و همچنین فاصله تیرچه‌ ها بستگی دارد. از این نوع مصالح ساختمانی برای  پر کردن فضای خالی در میان دو تیرچه استفاده می‌ کنند و سقف را پوشش می‌ دهند.

بلوک‌ های سفالی سقفی به صورت کاملاً استاندارد تولید شده‌ اند و به دلیل داشتن قیمت مقرون به صرفه در انواع سازه‌ های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. معمولاً تولید کنندگان از بهترین نوع خاک رس برای تولید استفاده می‌ کنند تا درجه کیفی و میزان مقاومت محصول را افزایش دهند.

 

آشنایی با بلوک سفالی سقفی شاهرود

مشخصات کامل بلوک سفالی سقفی شاهرود

یکی از مشخصات بارز بلوک سفالی سقفی شاهرود آن است که میزان شوره زدگی این نوع مصالح ساختمانی بسیار کم است و این نوع بلوک‌ ها بهترین انتخاب برای استفاده در مکان‌های مرطوب به شمار می‌ روند.

این مصالح ساختمانی عایق بسیار خوبی در برابر صوت محسوب می‌ شوند و همچنین میزان مقاومت بالای آن ها در برابر رطوبت و تغییرات شرایط جوی محبوبیت آن را به صورت قابل توجهی افزایش داده است.
بلوک‌ های سفالی در مقایسه با بلوک‌ های سیمانی از وزن بسیار پایینی برخوردارند و علاوه بر حمل و نقل آسان، وزن نهایی سازه را کاهش می‌ دهند و موجب دوام و افزایش ایمنی ساختمان می‌ شوند.

 

مشخصات کامل بلوک سفالی سقفی شاهرود

قیمت عمده بلوک سفالی سقفی

عوامل گوناگونی در تعیین قیمت عمده بلوک سفالی سقفی شاهرود تاثیرگذارند که از جمله این عوامل می‌ توان به نحوه خرید مشتری اشاره کرد. مشتریانی که به صورت عمده و در تعداد بالا قصد خرید این محصول را دارند، معمولاً به صورت مستقیم و از شرکتی معتبر اقدام به خرید می‌ کنند و از این طریق می‌ توانند هزینه پرداختی را کاهش دهند.

ابعاد، کیفیت و نوسانات ارزی از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت این محصول به شمار می‌ روند. به منظور دریافت لیست قیمت روز این کالا می‌ توانید به فروشگاه معتبر ما مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی در حوزه فروش عمده انواع مصالح ساختمانی دارای سابقه زیادی است و به منظور افزایش رضایت مشتریان محصولاتی درجه یک را با نازل‌ ترین قیمت به دست مصرف کننده می رساند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما