خرید و فروش انواع آجر سنتی ارزان در تهران

در دنیای امروزه، خرید و فروش آجر سنتی در تهران و سایر شهرهای ایران، رونق خوبی دارد. آجرها برای ساخت یک منزل مسکونی، ضروری هستند. بسیاری از آن ها را جهت استحکام ساختمان و بسیاری دیگر، برای زیبا سازی بناها استفاده می کنند. در گذشته ما شاهد ساخت آجرها با تنوع کمتری بودیم. ولی در دنیای مدرن امروزه، ما شاهد تولید و فروش انواع و اقسام آجرها در رنگ ها و طرح های مختلف توسط  شرکت های بسیاری هستیم. در دنیای مدرن نیز، خیلی ها طرح های سنتی این محصول را دوست دارند و به دنبال خرید آجرهای سنتی البته با قیمت مناسب و ارزان هستند.

خرید و فروش انواع آجر سنتی ارزان در تهران

مشاوره رایگان خرید آجر سنتی در بازار تهران

مشاوره رایگان خرید آجر سنتی در بازار تهراناز گذشته تاکنون برای ساخت آجرها، از خاک رس استفاده می کردند. برای تولید آجرها، از خاک رسی استفاده می شود که دارای آهک پایینی باشد. زیرا که آهک زیاد در خاک، باعث کیفیت کم محصول می شود. در ایام گذشته مردم بدنبال ساخت سرپناهی امن بودند و منزلی می ساختند که خود و خانواده اشان در برابر سرما و گرما مصون باشد.

اکثر آن ها از سنگ و چوب یا خشت و گل بود اما امروزه مردم علاوه بر اهمیتی که در استحکام و نوع ساخت منزل که در اولویت خود قرار می دهند، به نوع معماری ساختمان نیز اهمیت زیادی می دهند. آجر بخش جدایی ناپذیر ساختمان ها شده و خرید آجر سنتی و کوره ای رونق گرفته است. شما می توانید جهت مشاوره و یا خرید و فروش آجر سنتی تهران، آجر گری مرودشت و یا سایر شهرهای کشور، با کارشناسان متخصص ارتباط برقرار نمایید.

حواله فروش آجر سنتی

آجرهای سنتی در ابعاد مختلفی ساخته می شوند و برخی از آنها قابلیت کوچک کردن را دارند. بیشتر موارد مصرف این آجرها برای زیباسازی بناها می باشد که جلوه خاصی به نمای ساختمان ها می بخشد. استفاده آن ها در بخش داخلی ساختمان ها باعث ایجاد حس و حالی خاص و فضایی سنتی و آرامش بخش می شود.

بیشترین موارد استفاده از این محصولات چیست؟

  • نمای خارجی و داخلی بناها
  • اتاق های مخصوص
  • ساختمان های اداری
  • پله های ساختمان
  • آلاچیق و حیاط

جهت بازسازی بناهای تاریخی و پراهمیت نیز، از این دسته آجرها استفاده می شود. کف منازل، پیاده رو ها، رستوران های سنتی، مساجد، و … محیط هایی هستند که استفاده بیشتری از این دست آجرها دارند. رنگ بندی به کار رفته در آجرها سنتی، بسیار متنوع و مختلف است و شما برای خرید این محصولات، گزینه های بسیاری پیش رو خواهید داشت. یک آجر سنتی خوب، علاوه بر زیبایی که دارد باید در برابر سرما و گرما مقاوم باشد که شما هنگام خرید باید به این نکات دقت کافی داشته باشید.

جدیدترین قیمت آجر سنتی در کشور

جدیدترین قیمت آجر سنتی در کشورعلاوه بر اینکه بسیاری از مردم علاقه دارند از آجرهای سنتی در نمای ساختمان خود استفاده نمایند، این نوع محصولات در موارد بسیار دیگری استفاده می شود. برای نمونه مصارف آجر سنتی در کشور می توان به بازسازی بناهای قدیمی اشاره کرد. آجرها معمولا به چند دسته تقسیم می شوند که آجرهای سنتی لعابدار، آجرهای ماشینی و آجرهای سنتی دست ساز از نمونه های آن ها می باشد.

هر کدام از این موارد در قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد برای مثال: آجرهای لعابدار، اغلب در مساجد، رستوران ها، ساخت محراب و اینگونه موارد استفاده می شود. آجر ماشینی دارای سوراخ هایی بر روی آن به جهت نفوذ سیمان و بیشتر برای دیوارها استفاده می کنند. آجرهای دست ساز با نام دیگر آجر قزاق که بیشتر در نمای ساختمان های مدرن استفاده می شود و از دسته آجرهاییست که قدمت بالایی دارد و در رنگ های زیادی تولید و عرضه می شود. قیمت آجر سنتی به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله کیفیت و نوع مصالح به کار رفته در ساخت آن و یا طرحی که بر روی بعضی از آجرهای سنتی، نقش بسته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما