آجر کف سنتی با ابعاد 20*20

آجر کف سنتی با ابعاد 20*20 وابعاد دیگر تولید می گردد . از این اجرهابرای دیورهای حیاط وکف ساختمان درگذشته مورد استفاده قرارمی گرفته است وبه خاطر عمر مفیدی که دارد هنوز مورد استفاده وخواهان خود را دار می باشد ازمزایا این آجر می توان ابعاد موردنیاز خودراسفارش دهید وباابعاد مختلف درمکانهای مختلف باکاربردی متفاوت مورداستفاده نمود.

آجرسنتی چگونه آجری است ؟

آجر سنتی آجر است که از خاک وآب وبه صورت کاملا سنتی خشت ان تولید وبعد از خشک شدن درکورها پخته می شود این آجرها با ابعاد مختلفی تولید می گردد . 

متداولترین ابعاد آجر سنتی عبارتند :

  •     20*20
  •     25*25
  •     10*20
  •   20*30
  •     10*10

می باشندودرضمن ضخامت آجرهای سنتی بایکدیگر متفاوت می باشد و با ضخامت مختلف تولید می گردد. 

آجر نمای نسوز نیز از جمله آجرهایی است که در سایزهای مختلفی تهیه می شود و می توانید بر حسب نیاز خود آن را تهیه نمایید.

متداولترین ابعاد آجر سنتی عبارتند :

قیمت آجر کف حیاط

آجر باابعاد 20*20 به عنوان آجر کف فرشی یا کف نامیده می شود که بیشترین استفاده را برای کف دارا می باشد وبه عنوان آجر کف شناخته شده است . همچنین می توان از انواع آجر فشاری یزد برای فرش کردن حیاط استفاده نمایید.

درسال قبل که گذشت قیمت این آجر درحدود قیمت 800 تومان درواوایل سال بوداست ولی به خاطر افزایش قیمت حقوق ودستمزد وسایر هزینه ها مربوطه قیمت این کالا درپایان سال 99 افزایش دو چندان داشته است ولی با این افزایش هنوز مشتریان خود را دار می باشد این آجر به صورت عددی و به صورت پالتی قابل بارگیری می باشد .

قیمت آجر کف حیاط

قیمت آجر قزاقی

قیمت آجر قزاقی با ابعاد 20*10 سانت با رنگهای مختلف تولید می گردد که یکی ازاین رنگها رنگها زرد – قرمز – پوست پیازی- ابلق می باشد این آجر به صورت بسته بندی وبه صورت پالتی به مشتریان عزیز عرضه می گردد که هزینه بسته بندی نسبت به فله از قیمت بیشتری برخوردار می باشد و قیمت این محصول از قیمت 1100 ت به بالا می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما