قیمت آجر فشاری اصفهان بدون واسطه

آجر فشاری اصفهان زمانی که بدون واسطه عرضه می گردد، قیمت ارزانی دارد آجر فشاری جزو قدیمی ترین نوع آجر محسوب می گردد.

آشنایی با آجرهای فشاری 

آجر فشاری، آجری است که با استفاده از خاک رس و آب تهیه می شود. این محصول به دلیل برخورداری از مشخصات مکانیکی و شیمیایی خاص خود، جز پرکاربردترین مصالح شناخته شده است. این محصولات نسبت به گذشته دارای محبوبیت بالاتری هستند. امروزه بیشتر از این نوع آجرهای ساختمانی به منظور قالب بندی فونداسیون استفاده می کنند. مهندسان ساختمان برای سفت کاری و زیرسازی ساختمان از این نوع آجر استفاده می نمایند. شما قادر به تهیه آجر های فشاری در ابعاد کاملاً استاندارد هستید.

کارخانجات تولید کننده با استفاده از بهترین دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید محصولاتی شده‌ اند که از بالاترین کیفیت برخوردارند و به دلیل برخورداری از استحکام بالا، طول عمر بسیار زیادی دارند. رقابت تنگاتنگی در میان این کارخانجات سبب گردیده تا روز به روز کیفیت این محصولات افزایش پیدا کند.

آجر فشاری دارای انواع مختلفی بوده که شامل آجر فشاری سبز، آجر فشاری خام و آجر فشاری جوش می شود. هر کدام از این محصولات از ویژگی‌ های خاصی برخوردارند. آجرهای فشاری،  جز آجرهایی هستند که مدت زمان بیشتری در معرض حرارت بالا در کوره قرار گرفته اند. این نوع آجرها به دلیل پخت زیاد، بسیار مستحکم و با دوام هستند.

آشنایی با آجرهای فشاری 

 

مزایای آجر فشاری

آجرهای فشاری دارای ظاهر کاملاً طبیعی هستند به همین علت است که در برخی از نماها از این نوع آجرها استفاده می کنند. از جمله مهم‌ ترین مزیت استفاده از این نوع آجر در ساختمان آن است که این محصولات در برابر سرمای زمستان و گرمای تابستان مقاومت بالایی دارند.

به خاطر داشته باشید که وزن هر عدد آجر فشاری حدود ۱۷۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است. وزن مناسب این آجرها سبب شده تا میزان استحکام و دوام ساختمان به صورت قابل توجهی افزایش پیدا نماید. این محصولات در برابر یخ زدگی مقاوم هستند به همین دلیل برای ساخت ساختمان ها در مناطق سردسیر، بهترین نوع آجر شناخته شده است.

میزان جذب آب این آجرها بین ۳ تا ۷ درصد متغیر است. به طور کلی جذب آب پایین محصول موجب استفاده گسترده از آن در مناطق مرطوب شده است. این محصولات به صورت عمده تولید می گردند و مهمترین مزیت استفاده از این محصول، دسترسی آسان برای خرید است. افراد می توانند به راحتی محصول را خریداری و در ساختمان های مختلف از آن استفاده کنند.

این محصولات به گونه ای تولید شده اند که از خاصیت ضد بخار خوردار هستند به همین خاطر است که گرد و غبار را جذب نمی کنند. میزان فرسودگی آجر فشاری بسیار پایین است.  میزان تقاضا برای خرید این نوع آجرها به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

مزایای آجر فشاری

 

قیمت ارزان آجر فشاری 

فاکتورهای مختلفی در بازار موجب افزایش و یا کاهش نرخ نهایی آجر فشاری می شوند. به طور کلی کیفیت این محصول و نحوه خرید آن، جز مهمترین عواملی شناخته شده اند که موجب افزایش و یا کاهش قیمت این کالا می شوند. امروزه دلالذ ها منجر به افزایش قیمت این محصولات می شوند. توصیه ما این است که برای خرید محصولات ارزان به صورت مستقیم اقدام نمایید.

قیمت گذاری این محصول توسط مدیران فروش صورت می پذیرد. مدیران فروش به منظور تداوم حضور خود در بازار و همچنین افزایش میزان درآمد حاصل از فروش، این نوع آجرها را با قیمتی استثنایی ارائه می نمایند. دو مولفه کیفیت و قیمت محصول برای تمامی افراد در هنگام خرید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. افراد به دنبال خرید محصولاتی هستند که علاوه بر برخورداری از کیفیت و استحکام بالا، دارای قیمت مناسبی باشد.

ما تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا در این مجموعه این محصولات را به صورت عمده و با قیمتی نازل عرضه نماییمو شما می توانید از طریق شماره تماس و پل ارتباطی موجود در این وبسایت با پشتیبان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و سپس محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید.

محصولاتی که از طریق این وب سایت تهیه می کنید، دارای بالاترین کیفیت  و ارزان ترین قیمت هستند. همچنین انواع آجر و بلوک در سریع ترین زمان ممکن برای تان ارسال می گردند. زیرا هدف ما جلب رضایت و اعتماد مشتریان و خریداران در سراسر کشور است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما