عرضه انواع تیغه سفال در سراسر کشور

عرضه انواع  تیغه سفال در سراسر کشور این امرباعث گردید پر استفاده‌ ترین مصالح ساختمانی انواع تیغه سفال است که عرضه آن در سراسر کشور در فروشگاه‌ های معتبر انجام می‌ شود.

آشنایی با انواع تیغه سفال

تیغه سفال دارای ابعاد گوناگونی بوده و آشنایی با انواع آن سبب می‌ شود تا افراد بتوانند بهترین نوع تیغه سفال را بر حسب نیاز خود خریداری کنند. یکی از رایج‌ ترین و استانداردترین ابعاد تیغه سفال ابعاد ۱۰ سانتی است که معمولاً برای جدا نمودن دیوارهای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند. همچنین این نوع تیغه سفال بهترین انتخاب برای ایجاد حائل بین سرویس‌ های بهداشتی و آشپزخانه می‌ باشد. برخی از آجرهای تیغه سفالی در ابعاد ۱۵ سانتی تولید می‌ شوند که انتخاب مناسبی برای جدا کردن دیوارهای پیرامونی و همچنین دیوار بیرونی ساختمان به شمار می‌ روند.

تیغه‌ های فوم دار، دارای یک لایه یونولیت درون خود هستند و عایق مناسبی برای گرما و سرما  محسوب می‌ شوند. معمولا این نوع مصالح ساختمانی برای اجرای روف گاردن و فونداسیون گزینه مناسبی هستند. امروزه مهندسان ساختمان برای افزایش طول عمر بناهای و سازه‌های خود به مصالحی نیاز دارند که دارای دوام بسیار زیادی باشند و برای سالیان طولانی ویژگی‌ های خود را حفظ کنند.

کیفیت و مقاومت بالای انواع تیغه سفال موجود در بازار تاثیر بسزایی افزایش کاربرد آن داشته و معمولاً افراد زیادی تمایل به استفاده از این محصولات در صنعت ساختمان سازی دارند. این محصولات به صورت کاملاً استاندارد تولید شده اند. داشتن نماد استاندارد خیال مشتریان را از بابت کیفیت این نوع مصالح ساختمانی آسوده می‌ کند.

 

آشنایی با انواع تیغه سفال

ویژگی‌ های تیغه سفال

تیغه سفال با کیفیت از ویژگی‌ های خاصی برخوردار بوده که برخی از مهمترین ویژگی‌ های آن را در این مطلب برای شما شرح خواهیم داد. تیغه های سفال به دلیل آن که با استفاده از مواد طبیعی تولید می‌ شوند، با محیط زیست سازگار هستند. متریال اولیه برای تولید این محصولات خاک رس بوده در نتیجه هیچگونه آسیبی به سلامت انسان وارد نمی‌ کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این نوع تیغه از قابلیت بازیافت برخوردار بوده و محیط زیست را آلوده نمی‌ کند.

کیفیت بالای مواد اولیه‌ ای که برای تولید تیغه سفال مورد استفاده قرار می‌ گیرد، موجب ساخت ساختمان‌ های با کیفیت و با هزینه‌ ای مقرون به صرفه می‌ گردد. تیغه‌ های سفالی به دلیل برخورداری از ساختار مشبک هوا را در خود نگه می‌ دارند. وجود هوا در میان تیغه‌ ها موجب کاهش مصرف انرژی می‌ شود زیرا این محصولات در برابر دما و صدا عایق هستند.

طراحی تیغه‌ های سفال به گونه‌ ای بوده که موجب کاستن وزن زیادی از ساختمان می‌ شود. همچنین این محصولات به دلیل ساختار مناسب از استحکام مکانیکی فوق العاده ای برخوردار هستند. این ویژگی موجب افزایش مقاومت این نوع مصالح ساختمانی در برابر زلزله می‌ شود.

برخی از مصالح ساختمانی در برابر آب و رطوبت مقاوم نیستند. مهم‌ ترین مشکل شان آن است که رطوبت و آبی که به درون آنها نفوذ می‌ کند در دمای زیر صفر یخ می‌ زند در نتیجه مصالح ترک می‌ خورند. تیغه های سفالی به گونه‌ ای تولید شده‌ اند که جذب آب بسیار پایینی دارند و موجب افزایش استحکام ساختمان می‌ شود. افراد می‌ توانند در مناطق مرطوب با خیالی آسوده از این نوع مصالح ساختمانی استفاده کنند.

این محصولات دارای تخلخل هستند در نتیجه نسبت به ابعاد و سایزشان، وزن کمتری دارند و حمل و نقل آن بسیار آسان است.

ویژگی‌ های تیغه سفال

 

نکات مهم خرید تیغه دیواری 

معمولا افرادی که دارای تجربه زیادی در حوزه خرید تیغه دیواری هستند، محصولاتی را انتخاب می‌ کنند که دارای شکل منظمی باشند. نکته مهم و حائز اهمیت در هنگام خرید تیغه سفال توجه به رنگ آن است. معمولاً محصولاتی که دارای رنگ یکنواخت هستند، از درجه کیفی بالاتری برخوردارند. بافت همگن و بدون خراش انواع تیغه‌ های سفال نشان دهنده مرغوبیت محصول است.

فروشگاه‌های متعددی در سراسر کشور در حوزه فروش این کالاها فعالیت می‌ کنند و شما می‌ توانید اقدام به خرید این محصولات به صورت حضوری و یا غیر حضوری نمایید. عرضه آنلاین انواع مصالح ساختمانی سبب دسترسی آسان خریداران شده است. خریداران عمده معمولاً به منظور صرفه‌ جویی در وقت خود محصولات مورد نیازشان را از طریق وب سایتی معتبر خریداری می‌ کنند.

کارشناسان متخصصی در حوزه تجارت انواع تیغه سفال فعالیت دارند و این افراد با در اختیار قرار دادن اطلاعات کافی برای مشتریان، می‌ توانند به انتخاب محصولی مناسب کمک بسیار خوبی نمایند. ما در این مجموعه در تلاشیم تا بتوانیم با ارائه و عرضه نوع مرغوب کالا رضایت خریداران را در سراسر کشور جلب کنیم. شما برای سفارش آنلاین این نوع مصالح ساختمانی می‌ توانید از طریق شماره تماسی که در وب سایت درج شده است، با کارشناسان تماس حاصل کنید.

محصولات خریداری شده ظرف مدت زمان کوتاه و در اسرع وقت برای شما به سراسر کشور ارسال می‌ شوند. در نتیجه شما با صرفه‌ جویی در وقت و هزینه خود، قادر به تهیه بهترین نوع مصالح ساختمانی خواهید بود.

نکات مهم خرید تیغه دیواری 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما