تولید و فروش آجر پازلی در استان کرمان

تولید و فروش آجر پازلی در استان کرمان باعث گردیده است که تولید دراین استان باعث اشتغال و وهمچنین تولید در بخش آجر پازلی که یکی از مصالح مورد نیاز درساخت ساختمان سازی گرددو به طور کلی یکی از مهمترین عامل استفاده از آجر پازلی سازگتر بودن مصالح استفاده شده دراین محصول با محیط می باشد. نام دیگر این آجر آجر سبزمی باشد .

و آجر های پازلی به خاطر تنوع رنگی که دارند می توان ظاهری زیباتربرای یک محیط ارام ودلنشین در ساخت ساختمان سازی ایجاد کنند .که ازاهمیت خاصی برخوردار می باشد .

آجر پازلی

آجر پازلی چیست واز چه موادی تشکیل شده است ؟

آجر پازلی آجری است که از موادتشکیل شده متفاوتی تشکیل می گردد که به صورت نسوز و معمولی تولید می گردد که به طور کلی می توان به سیمان و ماسه وشن و رنگ و سنگ آهک اسیاب شده وسنگهای معدنی وپرلیت و کلسیم و کربنات وخاک تشکیل شده است ودررنگهای مختلفی تولید می گردد.

انواع و طرح هاو مدل های  آجر پازلی به چه صورت است ؟

1-آجر پازلی نسوز 2- آجر پازلی معمولی

آجر پازلی چیست واز چه موادی تشکیل شده است ؟

طرح های آجر پازلی به چه شکل است :

بیشترین طرح های آجر پازلی به صورت آجر است که دوسوراخه و ده سوراخه تولید می گردد و اشکال مختلفی تولید می گردد که بیشترین ابعاد این اجر در 20*10*7 و 21*10*7 و5*10*20و 4*20*10تولید می گردد ودر رنگهای مختلفی مثل سبز – سفید – قهوه ای -آبی – قرمز -زرد و… تولید میگردد ویکی ازمزیت های این محصول که می توان نام برد تفاوت در رنگ بندی می باشد .

مشخصات آجر پازلی به چه صورت است

همانطور که ازنام این آجر به نام آجر پازلی نام برده می شود برآمدگی که روی این آجر دارد و سوراخ های موجود باعث می گردد که این آجر داخل هم قرارگیرند وباهم درگیر شوند ونیاز به ملات نداشته باشد وبه خاطر تنوع در رنگ می توان هزینه رنگ زدن در ساختمان بااستفاده از ای آجر ها حذف نمود

مشخصات آجر پازلی به چه صورت است.

مزیت آجرهای پازلی به شرح ذیل می باشد :

  • وجود سوراخهای داخلی این آجر ها باعث حذف تخریب این آجرها بابت سیم کشی وتاسیسات می باشد.
  • ساخت دیوار باآجر پازلی باعث کاهش استفاده ازملات می گردد.
  • ازعایق صوتی وحرراتی بسیار مناسبی برخوردارمی باشند
  • سهولت در اجرا
  • کاهش هزینه ها که به موارد ذیل می توان اشاره نمود:

کاهش حداقل استفاده از 50درصد استفاده ازفولاد

کاهش حداقل استفاده از 60درصد ازسیمان وملات

کاهش استفاده از نیروی انسانی برا ی ساخت

افزایش سرعت کار برای ساخت وغیره می توان اشاره نمود

  • آجر پازلی دارای مقاومت فشاریی بالاتر از سه مگاپیکسل می باشد .

آجرهای پازلی به خاطر سوراخ های که در سطح آنان وجود دارد میلگرد از داخل این سوراخها عبور می کند ودیوارها را به صورت افقی یاعمودی محکم نمود .مشخصات آجر پازلی به چه صورت است

آیا می توان از آجرهای پازلی برای دیوارآپارتمان استفاده نمود ؟

خیر به خاطر وزن سنگینی که دارند قابل استفاده برای دیوارهای خیلی باارتفاع بالاتوصیه داده نمی شود .

جالب بدانید که استفاده از میلگرد در چیدمان آجر پازلی باعث میگردد که از مقاومت بالاتری نسبت به سایر مصالح در مقابل زلزله برخوردارگردد وافراد زیر مصالح قرارنگیرند ونکته مهمی که قابل اهمیت می باشد 97 تا 98 درصد عایق حرارتی و66و65 درصد عایق صوتی می باشد وکه از هزینه مالی بسیار مهم می باشد حداقل 50 درصد از هزینه ها رادریک ساختمان 8 طبقه را کاهش می دهد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما