مرکز خرید و فروش عمده آجر سفال قرمز

آجر سفال جزو مصالح ساختمانی در ساخت و ساز محسوب می شود و در دو رنگ زرد و قرمز می باشد. آجر سفال قرمز طرفداران متعدد و خاص خود را دارد و از این نوع آجر علاوه بر ایجاد دیوار و بندکشی، می توان به عنوان نما نیز استفاده کرد. به علت اینکه این آجرها سوراخ دار است به آنها آجر سوراخدار نیز گفته می شود، علت این سوراخ ها عایق بندی، کاهش وزن آجر و ایجاد خلاء می باشد. از این نوع آجر در باغ ها، سوله ها، حیاط منزل، اتاق ها، دستشویی، حمام و … استفاده می شود. رنگ آجر سفال قرمز ثابت است و در برابر عوامل محیطی تغییر رنگ نمی دهد. خرید و فروش عمده آجر سفال قرمز توسط مراکز تولیدی و نمایندگی های پخش انجام می گیرد. همچنین سایت های اینترنتی معتبری وجود دارند که در زمینه ی خرید و فروش عمده ی این محصول در فعالیتند.

مرکز خرید و فروش عمده آجر سفال قرمز

برترین وارد کننده آجر سفال قرمز در اصفهان

برترین وارد کننده آجر سفال قرمز در اصفهانآجر سفال قرمز یا آجر ده سوراخ از پرکاربردترین مصالح ساختمانی به شمار می رود. این آجر همراه با ملات ماسه در ساختمان سازی به کار می رود.

این نوع آجر توسط خاک رس و خاک سفال ساخته می شود و از نظر شکل، رنگ و اندازه متفاوت اند و بر حسب این فاکتورها در نقاط مختلف ساختمان استفاده می شوند.

اصفهان جزو شهرهایی در کشور است که مصالح ساختمانی از جمله آجر سفال را با کیفیت بالا و مرغوب تولید می کند.

برترین وارد کننده آجر سفال قرمز در اصفهان قرار دارد و به دلیل تولید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می شوند و خریداران متعددی نیز دارند.

برای خرید این محصول از اصفهان می توانید به صورت حضوری به کارخانه های تولیدی مراجعه نمایید و خرید مستقیم محصول را انجام دهید.

همچنین کارخانه های تولیدی سایت های اینترنتی نیز دارند و می توان از این طریق محصولات مورد نظر را سفارش داد.

ارزانترین قیمت آجر سفال با رنگ های مختلف

در تعیین قیمت آجر سفال مهمترین فاکتور کیفیت می باشد.

این محصول از نظر کیفیتی به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • ممتاز: این نوع آجر به صورت تمام اتوماتیک ساخته می شود.
  • درجه یک: در این نوع، آجر به صورت نیمه اتوماتیک ساخته می شود.
  • درجه دو: در این نوع، آجر به وسیله ی آفتاب خشک ساخته می شود.

آجر سفال در رنگ های مختلف مانند: زرد، قرمز، گلبهی و قهوه ای تولید می شود، که در این بین دو رنگ زرد و قرمز بیشترین کاربرد را دارند، همچنین این دو رنگ از قیمت مناسب تری نیز برخوردارند.

آجر سفال ارزان را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی و یا نمایندگی های فروش خریداری نمایید، زیرا این مراکز به علت عدم وجود واسطه محصول را با قیمت اصلی و مناسب به فروش می رسانند.

همچنین خرید از طریق سایت های اینترنتی نیز یک روش آسان و راحت برای خرید انواع آجر سفال با قیمت ارزان می باشد.

مرکز خرید و فروش انواع آجر سفال درجه یک

مرکز خرید و فروش انواع آجر سفال درجه یکاستفاده انواع آجر سفال در ساختمان سازی مزایای متعددی دارد، برخی از این مزایا عبارتند از:

  • عایق صوتی هستند.
  • عایق حرارتی هستند.
  • استحکام کافی دارند.
  • در برابر آتش سوزی و رطوبت مقاوم هستند.

هنگام خرید این محصول باید دقت کامل نمایید و آجری را انتخاب نمایید که مناسب با مکانی باشد که می خواهید استفاده نمایید به عنوان نمونه اگر در منطقه پر باران و مرطوب زندگی می کنید باید نوع درجه یک محصول را خریداری نمایید. درصورتیکه قصد فروش محصولات خودرا از طریق این سایت دارید می توانید با ارتبا ط با خط فروش محصول ومشخصات کالا خود رادریکی از سامانه های پیام رسان واتساپ یا سایر برنامه ارسال تا همکاران بتوانند  محصول شما را در سایر استانها به فروش برسانند.

مرکز خرید و فروش انواع آجر سفال درجه یک در سراسر کشور وجود دارند، این مراکز شامل نمایندگی های پخش می باشد.

به عنوان مثال فروش آجر سفال قرمز در نمایندگی های پخش انجام می گیرد، وقتی شما از این طریق محصول را خریداری می نمایید، به این اطمینان دست می یابید که محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب تهیه کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما