قیمت فروش آجر سفال 4 سانتی در سراسر کشور

آجر جز مصالح اصلی ساخت ساختمان است، از گذشته تا کنون استفاده از آجرهای مختلف در ساخت و ساز رواج داشته است که یکی از قدیمی ترین این آجرها، محصولات سفالی هستند که در سایزهای مختلف وجود دارند، اگر می خواهید با قیمت فروش آجر سفال 4 سانتی و ابعاد دیگر و ویژگی های آن ها آشنایی بیشتری کسب کنید توصیه می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.قیمت فروش آجر سفال 4 سانتی در سراسر کشور

لیست قیمت فروش آجر سفال ۴ سانتی در تهران

لیست قیمت فروش آجر سفال ۴ سانتی در تهرانآجر های سفالی در اندازه های مختلفی تولید می شوند که از جمله این آجر ها، نمونه های ۴ سانتی هستند که هم در دیوارچینی و هم در نمای منازل کاربرد دارند.

لیست قیمت انواع این محصولات از جمله آجر سفال ۴ سانتی به کیفیت و یکدستی خاک مورد استفاده و همچنین نحوه پخت آن بستگی دارد.

از جمله عوامل دیگری که بر روی قیمت این محصول اثر می گذارد ماشینی یا دستی بودن تولید آن است، زیرا این آجر ها به دو شکل دستی و ماشینی تولید می شوند.

قاعدتا قیمت این آجر ها متغیر است، محصولات دستی دارای استحکام بیشتری نسبت به نوع ماشینی هستند اما آجر های ماشینی دارای برش های منظم تری نسبت به نوع دستی آن هستند.

لیست قیمت آجر سفال از سایت های اینترنتی و نمایندگی های فروش قابل مشاهده است.

در هنگام خرید حتما کامیون مناسب با حجم بار خود را برای انتقال محصول سفارش دهید زیرا معمولا قیمت انتقال بار با کامیون ها بالا است و بر قیمت نهایی آن اثر می گذارد.

نمایندگی آجر سفال در ابعاد مختلف

نمایندگی آجر سفال این محصول را در سایزهای استاندارد و دست کاری شده در بازار عرضه می کنند:

  • آجر های سفالی سایز 15 در ابعاد20× 20× 15 به شکل استاندارد تولید می شوند.
  • بر اساس سفارش اکثر مشتریان در ابعاد 18× 18× 13  نیز تولید می شوند.
  • آجر های سفالی سایز 10 در ابعاد 20× 20 ×10 به شکل استاندارد تولید می شوند.
  • در بازار بنا به خواسته مشتریان در سایز 18 × 18× 8 نیز عرضه می شوند.

علاوه بر موارد فوق شما حتی می توانید با ثبت سفارش به کوره های آجر پزی، سایز دلخواهتان را سفارش دهید.

این ابعاد مختلف سبب به کارگیری این محصولات در مکان های متفاوت شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خودتان آجر سفالی با ضخامت متفاوت را تهیه کنید.

آجرهای سفالی دارای ویژگی های زیادی هستند، قدرت جذب کم آب، سبکی و … از جمله ویژگی های این محصول هستند.

این آجرها که توسط نمایندگی های مختلف در ابعاد متفاوتی عرضه شده اند، به دلیل سبکی فشار کمی را به دیوار می آورند، همچنین به دلیل داشتن چندین حفره در هنگام ملات زنی بسیار بهتر از سایر آجرها مقاوم خواهند شد.

به گونه ایی ساخت این آجرها  انجام شده است که قدرت جذب آب کمتری نسبت به بقیه آجرها دارند و همین امر باعث می شود دیوار در هنگام قرارگیری در معرض آب نم زیادی نکشو و تخریب نشود.

برترین فروشنده آجر سفال مرغوب

برترین فروشنده آجر سفال مرغوبآجر ها در کیفیت های مختلفی ساخته می شوند، این محصولات در درجه های کیفی ۱ و ۲ دسته بندی می شوند.

خوشبختانه به دلیل وجود خاک های رس و سفالی مرغوب در کشورمان تولید کنندگان این محصول با بهترین کیفیت آن را تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در هنگام مراجعه برای خرید آجرهای سفالی حتما به برترین فروشنده های این محصول مراجعه کنید تا محصولی با کیفیت و درجه یک را خریداری کنید.

آجرهای درجه یک باید دارای رنگ یکنواختی در خود باشند و همچنین استحکام کافی را داشته باشند.

یک آجر با کیفیت باید در هنگام برخورد با دیگر آجر ها صدای زنگ مانندی بدهد و همچنین باید جذب آب کمی داشته باشد.

بنابراین در هنگام خرید به مطالب فوق دقت کنید.

در هنگام جابجایی این محصول دقت کنید فشار زیاد و یا ضربه به آن ها وارد نشود. همچنین نباید آجرهای سفالی دارای ترک خوردگی باشند پس لازم است در هنگام خرید به این نکته نیز توجه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما