فروش آجر سفال 5 سانتی با تخفیف ویژه

فروش آجر سفال 5 سانتی متری همراه با تخفیفات ویژه صورت می گیرد. آجر سفالی 5 سانتی را بدون واسطه و در قیمت های مناسب خریداری نمایید.

 فروش آجر سفال 5 سانتی با تخفیف ویژه

واردات آجر سفال ۵ سانتی با کیفیت مناسب

واردات آجر سفال ۵ سانتی با کیفیت مناسبواردات آجر سفال ۵ سانتی با کیفیت بالا، توسط نمایندگی آجر سفال انجام می گیرد.

آجرهای سفالی جزو اولین مواد مصنوعی ساخته شده توسط انسان، برای مصارف ساختمانی بوده اند. این آجرها مقاوم، با دوام و فرایند تولید آسانی داشتند. مواد اصلی در ساخت این محصول خاک رس و آب است.
مقاومت و استحکام این محصول را می توان، با مشاهده بناهای بی شماری که در سراسر جهان وجود دارند و قرن ها در شرایط  آب و هوایی مختلف و جنگهای سخت، دوام آورده اند، اثبات کرد. آجرهای خشتی به سادگی با مخلوط کردن رس و آب تولید می شوند. این آجل های خشتی ابتدا در آفتاب خشک می شدند، به تدریج فرایند تولید این محصول تکامل یافت و حالا در کوره های صنعتی تولید می شوند که باعث افزایش مقاومت و دوام  آجر می شود.
آجر سفال یزد 5 سانتی با وجود اینکه سبک هستند از کیفیت بالایی برخوردارند و برای ساخت، ساختمان های جدید یا صنعتی قابل استفاده هستند. اغلب 5 سانتی متر ضخامت دارند.

افزایش فروش آجر سفال به صورت مستقیم در بازار جهانی

با افزایش فروش مستقیم آجر سفال در بازار جهانی، می توانید این محصول را بدون واسطه خریداری نمایید.

آجرهای سفالی با افزایش یا کاهش رطوبت منبسط یا منقبض می شوند. علاوه بر این، آنها به دلیل جذب بخار آب، در معرض انبساط غیرقابل برگشت طولانی مدت قرار دارند. میزان انبساط برگشت ناپذیر در ابتدا زیاد است اما با افزایش سن بنا کاهش می یابد. بلوک های بتونی ، سنگ و ملات با تغییر در میزان رطوبت منقبض می شوند، اما بر خلاف آن ها، آجرهای رسی، در مدت زمان طولانی تری خشک می شوند.

آجر سفالی یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است و از زمان تمدن های اولیه مورد استفاده قرار می گرفته است. جنس آجر از نوعی سرامیک کریستالی است و از معمول ترین مصالح ساختمانی است که در سراسر جهان استفاده می شود. برای افزایش استحکام آجر رس به عنوان یک مصالح ساختمانی مقاوم، استفاده از مواد زاید کشاورزی و صنعتی یک راه حل عملی است.

نمایندگی معتبر آجر سفال با تخفیف ویژه

نمایندگی معتبر آجر سفال با تخفیف ویژهنمایندگی معتبر آجر سفال با تخفیف ویژه و قیمت های مناسب، محصولاتی با کیفیت را عرضه می کند.

به طور سنتی، اصطلاح آجر به واحدی متشکل از خشت گفته می شود، اما اکنون برای مشخص کردن واحدهای مستطیل شکل از خاک رس، شن و ماسه و آهک یا مواد بتونی استفاده می شود. انواع آجرها مثل آجر فشاری یزد را می توان با استفاده از ملات، چسب یا با اتصال آن ها به یکدیگر ساخت.

آجر ها در کیفیت ها، انواع، مواد و اندازه های مختلفی، در مقادیر انبوه تولید می شوند. آجرهای سبک (که به آن بلوک های سبک نیز گفته می شود) از سنگدانه های انبساط رس ساخته می شوند. آجرهای آتشی یکی از ماندگارترین و قویترین مصالح ساختمانی است، که بعضا از آن به عنوان سنگ مصنوعی یاد می شود و از حدود 4000 سال قبل از میلاد استفاده می شده است. آجرهای خشک شده در هوا که به عنوان گل خشتی نیز شناخته می شوند دارای تاریخچه ای قدیمی تر از آجرهای صنعتی هستند.

از ویژگی های مهم آجر های سفالی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– استفاده کمتری از ملات هایی مانند ماسه و سیمان دارد.

– موجب افزایش سرعت انجام کار و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

– نوعی عایق حرارتی مناسب به حساب می آید.

– وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است.

– این آجرها مقاومت بالایی دارند.

– به دلیل سبک بودن، برای ایجاد سقف مناسب هستند.

– استقامت و زیبایی خاصی به بنا می بخشند.

– استفاده از این نوع آجر هزینه ها را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما